Monday, November 7, 2011

aidiladha disambut dengan birthday celebration

video
kenangan manis bersama family yang balik beraya di kampung di aidiladha

From The Bottom Of My Heart

DI kesempatan yang ada, daku ingin memohon seribu kemaafan andai selama ini daku ada banyak melukakan hati kalian.. 

Ketahuilah wahai kalian bukan maksud ku ingin melukakan hati kalian... manusia bukan lah sempurna mana.. Setiap satu di antara kita pernah melakukan kesilapan... Mungkin selama ini aku kurang memahami kalian.. Mungkin juga selama ini aku tidak sedar akan kesilapan ku yang pernah ku lakukan... hem kepada kalian yang masih belum mengenali sifat ku yang sebenar, pasti akan sentap bila aku meluahkan isi pendapat ku... almaklumlah.. ak nie kan suka cakap lepas.. kekadang tu x cover langsung... barang sesiapa yg benar2 mengenaliku, ak mmg cakap lepas.. Datang dari keturunan orang perak la katakan... Sememangnya kitaorg akn ckp apa yg kita org rasa nak ckp.. Hem............. 

Di kesempatan yang ada ini jugak ak nak nyatakan kpada semua yang ak dah maafkn kalian yg penah sentap dgn ak... kepada yg duk follow aknya aktiviti harian pasti tau la sapa yg sentap tuh..... kepada batu api sekalian yg duk berapi2 tu, dont worry ak pon dh maakan kalian........ kita pon manusia.. ak faham manusia sering melakukan kesilapan... kepada semua guru2 yang penah mengajar ku.. ku mohon ampun maaf andai selama ini ku byk menyusahkan kalian..andai ku sering mengguriskan ati kalian... ku mohon halalkan segala ilmu yg kalian pernah curahkan kepada ku.. ku sangat mbersyukur kerna dididik kalian... semoga Allah murahkan rezeki kalian... kepada family2 ku.. ku mohon trilloin kemaafan anda selama kalian membesarkanku, ku sering mengguriskan hati kalian... 

kepada Nor Atikah Bt abdul Rahman.. dimana pun dikau berada, ku telah maafkan dikau.. walau perit untuk ku maafkan dikau, tp atas dasar setiap insan sering melakukan khilaf, maka aku lupakan keperitan itu.. mengapa perit untuk ku maafkan dikau?? ini lah kerana ku telah anggap dikau teman akrab ku.. selepas kau toreh ati ku, ku sukar memaafkan dikau... usah lah di kenang peristiwa tersebut... pokoknya ku sudah maafkan dikau....

ampun maaf ku pinta.. moga kalian daokan ku berjaya.. juga ku doakan kalian berjaya, dimurahkn rezeki dan disayangi oleh yang Maha Kuasa
AMIN.................................