Friday, October 28, 2011

cinta dan makan hati.....

Kenapa bila kita dah sayang seseorang, kita sukar untuk lupakan dia.... hem... Apa yang perlu aku buat utk melupakan sidia yang telah menghancurkan hati kita... Haruskah kita menerima cinta yang baru menghinggap di hati semata-mata untuk melupakan cinta lama... Bagi aku, aku tidak akan sekali-kali melakukan sebegitu...walaupun aku terpaksa menolak cinta baru itu... maafkan aku.. bukan apa.... hati aku cuma ada satu..Aku tidak dapat nak belah-belahkan hati aku ini...... aku tahu tindakan aku ini merupakan tindakan yang begitu bodoh.. hem nak buat macam mana.... anyway aku dalam proses nk bina kehidupan baru..... apa-apa pon aku bangga kerana hidup si dia sangat bahagia.. bahagia dengan cinta barunya...... tahniah awak sebab hancurkan hati ini....... ku doakan mu bahagia.... jangan pernah menyesal meninggalkan ku.. kerana hidup ini di tentukan oleh Ilahi

No comments:

Post a Comment