Monday, November 5, 2012

Episod baru dalam kehidupan

SUDAH HAMPIR EMPAT BULAN KU TIDAK MENGUPDATE BLOG KU.. PELBAGAI PERUBAHAN BESAR TELAH BERLAKU KE ATAS DIRIKU SEPANJANG EMPAT BULAN KU MENYEPI.. Pada tanggal 1 september 2012, bermulalah episod baru dalam diriku.. Aku telah mendaftarkan diriku di Universiti Sains Malaysia Pulau Pinang untuk kursus Komunikasi.. Kursus yang sangat aku minat.. Maka bermulalah satu perubahan besar dalam diriku.. I hv to be independent.. Sejak aku mula melangkah kakiku di bangku Sekolah, aku tidak pernah masuk asrama, so this is the time that i hv to do all the chores by myself.. huhuh its ok.. to me, it is not a big problem.. coz I know how to be independent.. since aku ade kat USM ni, x dew la plak sindrom "home sick" that a good sign right... ^_^ erm past 2 month aku kat sini, duet PTPTN pon da masuk... apa lagi... ku tunaikan hajat di hati nak memiliki moto.. huhuhu ari nie 05/11/12 aku pon naek la moto ku ini utk ke USM... disebabkan moto pon bau kedai lagi, ku terpaksa menunggang 60 km/j huhuhhu sgt sopan gila bawak moto td... wakakakaka... moto baru x leh bawak laju ngat... takut2 dia terkezut hahahah minggu nie, minggu paling busy aku lorh... minggu yg kna hantaq assignment.. pergh.. busy giler.. tapi sempat lagi update blog.. huhuhu ok.. my entri ends here coz tumpuan beralih kepada assignment... 0_0

No comments:

Post a Comment