Wednesday, April 3, 2013

Aku cakap Te'lor perok noh...

aku ada satu masalah sikit nie.. hahah masalah aku ialah bila aku rasa bengang bila dengaq orang penang yang sememangnya cakap pekat utara tapi dia tetiba ja jakap dialeq Key ell huhu siyes aku nyampah dew... actually aku nie ada pengaruh dialek negeri perak.. dlm bhasa org perak, diew de la siket pengaruh key ell tu.. dulu masa cakap dialeq perak yang sememangnya bahasa keluarga aku, aku sering di perli sahabat-sahabat aku. seperti dikatanya aku x yah hipokrit sgt la.. ape la....disebabkan terlalu asyik di perli, aku kini dh x cakap dialek perak dh.. aku duk cakap utara ja nie... huhuhu seakan-akan aku semakin melupakan jati diri aku... sekarang nie tiba giliran aku pulak perli diaorang.. Hahahah mcm karma pulak.. what goes around comes around.. tapi from now on I will change. hello, aku tak kan lupa jati diri aku kay.... awak idak ler berkenan perangai tu... nnt awak ubah yew.. jangan rghiso le...

No comments:

Post a Comment