Friday, August 16, 2013

Bongkar Rahsia 1

lama juga tak berkarya tulus ikhlas dari hati nieh... Hari nie aku rasa nak berkarya pula...
Actually this month dh genap setahun aku mengenali apa itu erti cintan cintun.. Bahahahah cintan cintun plak kan... Ape-ape je larh...Sebelum aku log in kat blog aku nie, terdetik dalam kotak fikiran aku.. Selama ni aku hidup dalam kepura-puraan je.. Jaga hati orang lain.. Tapi hati sendiri kita tak jaga...Oleh sebba itu aku rasa nak luahkan apa yang aku rasa aku perlu luahkan..

"Sesuatu yang bermula dengan pembohongan perlu berakhir dengan pembohongan. Jadi tak salah lahr kalau aku kata apa yang aku lakukan lima bulan lalu kan... Cetuskan satu pembohongan untuk mengakhiri satu pembohongan.. Walau pahit untuk kita terima tapi tu la yang terbaek kan.. Bukan apa.. Kita tidak boleh berbohong pada diri sendiri selama-lamanyakan.. Sesuatu yang didasarkan kepada pembohongan yang aku mulakan harus berakhir sebabnya sesuatu yang jujur akan bertahan lama.."

Kenapa sekarang baru aku nak cakap yer??? Sebelum nie aku luahkan kat Facebook Shaza Mohd Hilaluddin jer.. Sebab kat situ je aku ramai pembaca sebab rakan Fb ramai kan.. hahahah.. Di blog aku nie kosong.. kosong.. (feeling najwa latif sekejap lalalal)  dah bersawang sudah.. Kekadang tu je aku bukak facebook aku nie...
okay larh... setakat nie je aku bocorkan rahsia aku bahahahah next entri rahsia ape pulak aku nak bocorkan.. tunggu...

akhir kalam tunggu next entri yew...

No comments:

Post a Comment