Friday, March 28, 2014

Program Lingkaran Muhibah bersama Orang Asli dan Kem Kepimpinan SRN

21-23 March yang lalu ak menyertai program ini yang berlangsung di Kampung Semelor Grik Kedah... suatu perjalanan yang sgt menarik.. dari Usm mengambil masa lebih kurang dua jam dan sampainya kami di jeti awam grik perak..

kami mengambil bot tongkang menuju ke destinasi yang mengambil masa kira2 5 - 6jam perjalanan... suatu pengalaman yg menarik.. makan2 atas bot... dapat berkenalan dgn ramai kenalan baru...

mulanya agak janggal nk masuk kelompok mereka.. hari pertama aku senyap ja.. cuba juga nk masuk dgn mereka.. tapi biasa lah... kita bila ada geng baru masuk.. pandang sipi2 ja.. aku x kesah sgt.. x sesuai ngan geng tu kita masuk geng lain pulak.. last2 dapat juga yang sekepala... apa g... hari kedua tu menggila lah aku... hahahaha no more control2.. krik krik...

what a great experience.... lama juga rasa aku x berhiking dan bercamping... perjalanan ke grik ini aku ambil sbg starting point untuk aku mengembalikan zaman legend aku yg dh lama aku tinggalkan...

No comments:

Post a Comment