Wednesday, April 9, 2014

I am who I am

hobi aku suka selfie... selfie is my life.. everywhere aku akan selfie.. even nk pegi kelas pun aku selfie...  dalam fb ke insta ke even moment wechat pun aku akan publish pic selfie aku... kekadang tu aku selfie dengan mbr2...
disebabkan aku suka selfie ramai orang tanya kenapa aku suka selfie.. bg aku.. aku suka berselfie sebab aku nk kongsi moment aku dgn kawan2 aku... baru baru nie kecoh dlm paper yg selfie tu boleh bawa maut.. bg aku simple je.. ajal maut jodoh pertemuan kat tangan Allah.. siapa kita nk tentukan tu semua.. ada juga pakar psikologi kata yg orang berselfie nie self-esteem die rendah.. low confident level.. bg aku x larh.. confident level tinggi la yg mendorong seseorang tu share selfie die ngan semua orang... dia x kesah apa org lain fikir pasal diri dia... so guys out there.. just be yourself.. kalau korang suka dgn apa yg korang buat, maka teruskan.. jgn sebab nk puaskan orang lain hati korang yg x puas...
p.s setiap selfie aku aku akan #tag #travelogshaza.. korang bleh search travelogshaza if korang nk stalk akunya life... aku izinkan tp x semua aku openkan untuk korang... kita perlu ada juga privacy untuk diri sendiri... apa pun hope korang x jemu larh tgok muka aku kat time line fb, insta, wechat korang ye... tq so much pada yg faham aku... love you guys deep deep #travelogshaza

No comments:

Post a Comment